The barbs that resulted in a Rs 500 crore lawsuit

11 March 2010

Udayan Mukherjee of CNBC-TV18 letting fly at rival channel “No. 4″, in other words Bloomberg, on the latter’s claims of its showing on budget day.

Bloomberg has now sued the CNBC-TV18 managing editor, but not his employers CNBC TV18, for a round figure of Rs 500 crore.

Mukherjee’s lawyers, clearly aurally challenged,  deny any “direct or indirect” reference to Bloomberg by their client.

Also read: Business journalism or business of journalism?

About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 7,696 other followers

%d bloggers like this: